2012. július 8., vasárnap

10. fejezet - A vacsora


Puszi :)

Itt a 10. fejezet. Hurrá! Az első 10 fejezet. És már több, mint 300 olvasó járt erre. Azért kár, hogy nem kommenteltek, mert nem tudom eldönteni, hogy tényleg tetszik-e, amit írok. Lécci, LÉCCI kommenteljetek és ajánljátok, ha tetszik. :)


Péntek. Végre, az utolsó sulis nap a héten. Azért féltem suliba menni. Féltem Tomy-tól.
Amikor kiléptem, Zayn várt a kapuban.
- Szia - mosolyogtam rá.
- Szia Szépség - mondta és egy puszit adott a számra. - Jól vagy?
- Igen, csak kicsit félek.
- Az egyetlen, akinek félnie kell, az Tomy.
- Remélem igazad van. - mosolyogtam erőltetetten és lehajtottam a fejem.
- Mindig igazam van. - mondta Zayn miközben felemelte a fejem.
- Haha - nevettem el magam. Mindig, Zayn? ;)
Mire a sulihoz értünk, lényegében megnyugodtam.
- Fél 5-re jövök. Remélem, nem kell hamarabb. - mondta és rám kacsintott.
- Én is. - mondtam.
Zayn megcsókolt és bementem a suliba.
Ahogy beléptem nagy csönd lett, mindenki ledermedt és rám bámult. Most mi van?! Rea lépett elő a tömegből és lassan odasétált hozzám. Mindenki minket nézett. A nagy csendben csak a léptei hallatszottak. Egy nyitott magazint nyújtott át. Mikor megnéztem a dupla oldalas cikk címét...hát nekem is elállt a lélegzetem. Tökéletesen kivehető, hogy kik vannak a képen. Igen, Zayn és én, amikor egyszer éjszaka a Bond Street-en sétáltunk. Erről már meg is feledkeztem... Hm, most már az is tudja, hogy Zayn-nel járok, aki London másik felében él.
- Rea? - néztem kétségbe esetten Reára és biccentettem egyet a tömeg felé, hogy csináljon már valamit velük.
- HÉ! - fordult meg Rea. - NEKTEK NINCS VALAMI DOLGOTOK?! - ezzel a tömeg megszeppenve elindult.
- Rea, te jó ég. - mondtam magam elé bámulva.
- Nyugi, ez nem a világ vége. Tudtad, hogy egyszer be fog következni.
- És mi van veled és Harry-vel?
- Minket még, hála istennek, nem kaptak le. De bármikor megtörténhet. Tudod, a paparazzokkal nem lehet mit kezdeni.
- Jó, igazad van. És tényleg nem olyan nagy dolog. Mennem kell órára. Majd beszélünk. - zártam le a beszélgetést.
Első órám matek volt. Ideges voltam, hogy Tomy mit fog nekem mondani, vagy mit fog tenni. De nem jött suliba. Hurrá!
A nap eltelt. Hál isten, mindenféle balhé nélkül. Néhányan megbámultak és összesúgtak mögöttem. Persze hogy a cikkről volt szó.
Fél 5-kor Zayn várt a suli előtt.
- Milyen volt a napod? - kérdezte és megcsókolt.
- Jó...mondhatjuk. Érdekes.
- Miért? - kérdezte én pedig a kezébe nyomtam a magazint.
- Óóóó, nézd! Ezek mi vagyunk!
- Igen, tudom.
- Baj? - nézett rám Zayn.
- Nem. Csak új dolog, hogy az újságban szerepelek.
- Majd megszokod. - nevetett és karolt át. Hmm. Egyhamar nem akar elengedni úgy látszik. :)
Mikor hazaértem, ledobtam a táskát. Meglepetésemre anya már otthon volt.
- Hát te? - kérdeztem anyát.
- Én? Főzök. - nézett rám meglepetten.
- Miért? Nem szoktál ilyen korán.
- Lena, elfelejtetted?
- Mégis mit?
- A vacsorát! - mondta, én meg elképedtem. Te jó ég, teljesen megfeledkeztem arról, hogy Zayn ma nálunk vacsorázik.
- Jaj! - mondtam és rohantam fel a szobámba. Mit fogok felvenni? Oké. Egy egyszerű csőszárú, fekete farmer, egy kék, csipkés nyakú póló és hozzá majdnem ugyanolyan kék magassarkú. Miután kiválasztottam a ruhát lementem anyunak segíteni. Olyan fél 7 körül apu is hazajött. Elkészült a vacsi, én megterítettem és felöltöztem. Zayn 8 körül jött meg.
- Szia. - nyitottam ajtót.
- Szia Szépség. - nyomott egy puszit a számra. - Jó estét. - köszön a szüleimnek is.
- Jó estét Zayn. Foglalj helyet. - mutatott apám az asztal felé.
- Köszönöm. - mondta és leültünk. Én Zayn mellé ültem. Anyuék pedig nekünk szembe.
- És Zayn, te hol éltél mielőtt Londonba költöztél? - kérdezte anyám.
- Bradford-ban éltem a szüleimmel és 3 testvéremmel.
- És hol ismerkedtetek meg? - nézett apám rám, aztán Zayn-re. Remélem Zayn nem feledkezett meg arról, mit beszéltünk meg.
- Egyszer Lena és Rea sétáltak a Bond Street-en és ott találkoztunk.
Enni kezdtünk és folyt a beszélgetés. Kérdezték Zayn-t, hogy  hogyan viseli a hírnevet és hogy remélik, hogy nem töri össze a szívem, meg ilyenek.
Mikor befejeztük a vacsorát, de még beszélgettünk Zayn megfogta a kezem az asztal alatt. Szerintem azonnal elvörösödtem. :)
Zayn kb. fél 10-ig maradt. Mikor kikísértem még beszélgettünk.
- Köszönöm a meghívást. - mondta.
- Én köszönöm, hogy eljöttél. - mosolyogtam, mire ő is mosolygott.
- Remélem elnyertem a szüleid tetszését.
- Biztos lehetsz benne. - öleltem át. Még mindig annyira imádom az illatát. :) Így álltunk vagy 5 percig, közben néha csókolóztunk is, persze.
- Vissza kell menned. Már kezd hideg lenni. - mondta.
- Jóóó... - mondtam, közben elhúztam a szám. Megfordultam és köszönés nélkül be akartam venni, amikor Zayn megfogta a kezem és visszarántott magához.
- El se köszönsz? - suttogta, miközben az arcunk összeért. A szánk között kb. fél cm volt.
- El kéne? - suttogtam vissza mosolyogva. Válasz nem volt, azonnal megcsókolt. Érzékien és romantikusan. Hosszan és finoman. Csók közben leültünk a földre. Zayn a kerítésnek dőlt, én pedig az ölébe ültem, szembe neki. Így csókolóztunk egy darabig. :)
Mikor már tényleg kezdett hideg lenni, muszáj volt elköszönnünk. Most már tényleg.
- Szia Szépség.
- Szia. - köszöntem el, Zayn pedig egy puszit nyomott a számra és megölelt.


# benne voltam a pletyka rovatban

2 megjegyzés:

  1. Szia! Látom, nem nagyon látogatják a blogodat. :( Én is így vagyok a sajátommal. Amúgy nagyon tetszik a blogod! Csak ami számomra furcsa, hogy nincs benne semmi veszekedés, minden olyan happy. Nem azt mondom, hogy drámai legyen, csak lehetne benne egy kis félreértés, hogy az olvasóknak lehessen miért izgulniuk. Illetve, még nem írtál, hogyan sikerült Rea randija Harry-vel. De amúgy tényleg tetszik a blogod! :) Sok 1D-s blogot olvasok, de a tiéd az egyetlen, amiben a lány Zaynnel jön össze, illetve a szülei tudnak róla és benne van a pletykarovatban. Úgyhogy tényleg nagyon eredeti vagy! :) Csak így tovább! Ja, és kirakom a blogod néhány blogomra és ajánlani is fogom másoknak! :) Itt a blogom, amit az egyik osztálytársammal csinálok. Nézd meg, ha gondolod. http://gravitacionelkul.blogspot.hu/ További sok sikert a blogíráshoz! Szia! Egy 1D rajongó *.*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy végre valaki hozzászólt! :)
    Igen, most még minden nagyon happy. Így akartam, az elején,de mivel ez már a 10. fejezet, jobban fognak bonyolódni a dolgok. Rea és Harry randijáról még tényleg nem írtam, de pótolni fogom! :)
    Köszi, hogy tetszik a blogom. Benézek a tiedre is. :)

    Puszi, Cotton Candy <3

    VálaszTörlés