2012. július 5., csütörtök

8. fejezet - "Anya, apa...Ő Itt Zayn Malik!"

Puszi :)

Itt a 8. fejezet. Nekem tetszik, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi, úgyhogy kommenteljetek és ajánljátok, ha tetszett. Mindjárt érkezik a 9. fejezet. :)


Nem tudtam aludni. Mondjuk alig 4 óra alatt, nem is lehet sokat, de én nem aludtam semmit. Csak forgolódtam és azon gondolkoztam, hogy is fogom ezt elmondani anyuéknak. Ha elmondom, hogy Zayn-nel járok tudni akarják, honnan ismerem. Nem akarom elmondani, hogy koncerten is voltunk. Akkor örökre eltiltanának mindentől: telefontól, internettől, barátoktól, az életemtől. Szóval a koncert titok marad.
6.00. Felkeltem. Felöltöztem, fogat mostam, megfésültem  hajam, és tettem fel szempilla spirált, aztán leültem az ágyamra és bámultam magam elé. Tele volt a fejem gondolatokkal. A hasam görcsben volt.
****
6.45. Felhívtam Zayn-t, hogy a koncertet ne említse. Mondja azt, hogy a városban találkoztunk, amikor egyszer Reával sétáltam. Zayn nagyon megértő. Egyáltalán nem háborodik fel azon, hogy hazudnia kell a kapcsolatunkról, miattam.
****
7.00. Hát, itt a vég. Zayn megcsörgetett, hogy itt van. Anyát, apát és Petit megkértem, hogy üljenek le az étkezőben. Behívtam Zayn-t. Anya elképedt. Felismerte a szobámban lévő 72 poszterről, kivel áll szemben.
- Lena? - nézett felváltva rám és Zayn-re - mi akar ez lenni?
- Hhh - sóhajtottam egyet. - Anya, apa, Peti - igen Petit is belevettem, nem akartam még jobban megkeverni a dolgokat azzal, hogy elmondom anyáéknak, hogy Peti már ismeri Zayn-t - ő itt Zayn Malik. - 
Zayn mindenkivel kezet fogott és bemutatkozott személyesen is.
- Mit tervezel kislányom? - kérdezte apa.
- Zayn Malik...a...a...ő az én...az én... - dadogtam, majd vettem egy nagy levegőt. - Zayn Malik a barátom. Vele járok. - mondtam ki és egy kicsit megkönnyebbültem.
- TESSÉK?! - kiáltott fel egyszerre anya és apa. - Ezt komolyan mondod kislányom? Még is mit képzelsz? - folytatta anya a kérdezgetést.
- Anya, teljesen félreértitek. Zayn nagyon rendes.
- Kislányom, ezt nem hiszem el.
- De mit anya? Bemutattam. Nem titkoltam el. Itt áll előtted. Mégis mit vársz még?
- Kislányom, ő egy énekes, egy nemzetközi híresség. Hány lánnyal kezdhet még ki rajtad kívül? Egy vagy a százból! Mégis mit hittél?
- Anya, ez nem igaz! Hogy mondhatsz ilyet? Ráadásul előtte?? - folytattam a vitát anyámmal.
- Mrs. Sabo. Én tényleg kedvelem a lányát. És nincs más lány az életemben. Csak Lena. - mondta mindkét szülőmnek
- Nézd Zayn. - kezdte apám nyugodtan. - Elhiszem, hogy kedveled a lányunkat. - úgy látszik apa mellettem áll.
- Köszönöm Mr. Sabo. Én tényleg így érzek és szeretném, ha megengedné, hogy együtt járjunk.
- Apa, kérlek. - könyörögtem apámnak. - Mi tényleg...tudod, mi tényleg úgy. - nem akartam kimondani, hogy szeretem. Ez túl korai még. Nem?
- Jó - mondta apa. Zayn, szeretnélek meghívni holnap estére egy vacsorára, hogy jobban megismerjünk. Tudnunk kell, hogy tényleg jó vagy-e a lányunkhoz.
- Köszönöm a meghívást. Itt leszek. - mosolygott Zayn anyára és apára. Apa egész ki van békülve a tudattal, hogy Zayn és én, de anya... még csak nem is köszönt, amikor Zayn és én elindultunk a suliba.


# bemutattam Zayn-t :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése