2012. július 24., kedd

Hónapforduló


Puszi :)

Íme a beígért premier. Kicsit későn, de 07.24-én! :) Remélem tetszik. Szerintem nem lett rossz. Folytatás várható: 07.25./26. Kommenteljetek és ajánljátok, ha tetszett.
Képzeljétek, túlléptünk a 700. látogatón. Köszönöm nektek! :)


Reggel jól ébredtem. Teljesen kialudtam magam és úgy éreztem, minden olyan jó. Jól megy a suli, lecsillapodott a Tommy-ügy. Bocsánatot kért. Igen, mire ötödszörre kérte megbocsájtottam, de mondtam, hogy a közelembe ne jöjjön. Elég volt egyszer olyan közel...
Felöltöztem: hosszú szárú világos farmer, fekete virágmintás, csipkés trikó és egy fehér lezserszabású blézer hozzá magas-szárú converse. Sminknek csak szempillaspirált tettem, a hajamat meg lófarokba kötöttem.
Kiléptem az ajtón és amikor megfordultam...nem arra számítottam, amit láttam. Nem volt ott senki, csak egy fehér boríték felragasztva a kapura: 'Jó reggelt Szépség. Remélem csinos vagy ma is. A mai egy különleges nap! :) Z.'
Elolvastam és azonnal mosolyogni kezdtem. Aranyos, hogy ha nem is tudott eljönni, levelet mégis hozott. Állj. Különleges nap? Mi? Szülinap? Nem. Akkor, mi...Az órámra pillantottam, ami jelzi a dátumot is. Atya ég! Ma egy hónapja, hogy...Zayn megpillantott a koncert előtt a folyosón. :) A folyosón, a bűvös folyosón. Telefonnal a fülén és édes mosollyal az arcán.
Vidáman sétáltam a suliba. Ám, amikor megérkeztem mindenki csodálkozva nézett rám. Nem értettem mi lehet. Fel voltam öltözve...asszem. Biztos! :)
Beléptem és új 'barátnőm' fogadott, aki szinte minden nap kikészít sötétségével...
- Léna, barátnőm! - üvöltötte, hogy mindenki hallja, milyen 'menő' barátnője is van. Legalábbis ő ezt hiszi. Milyen 'bájos', nem?
- Ó, Kristen.
- Jó reggelt, kedves. - adott két 'levegő puszit', ha már nem így is lenne elég színészi, amit csinál...
- Ja, reggelt. Eddig jó is volt. - mosolyogtam rá erőltetve, hátha veszi a lapot. Nem éppen...
- Jaj, kedves, és merre hagytad Zayn Malik-et. - üvöltötte újra Zayn nevét, hogy mindenki idenézzen. - Csak  nem? - kérdezte aggódva, hátha szakítottunk. :) Kedvességben...verhetetlen. Akkor ezért bámult mindenki reggel...
- Épp ellenkezőleg. - mosolyogtam rá újra. - Ma egy hónapja, hogy találkoztunk!
- Jaj, milyen édes! - kopott le a mosoly az arcáról. Nem erre a válaszra várt.
- Ha megbocsájtasz... - mutattam át a válla felett Reára. Istenem. Mikor beszélgettünk utoljára. Csak most jöttem rá...Teljesen elhanyagoltam. Szegény. Biztos nagyon haragszik rám. - REA! - kiáltottam és toltam arrébb Kristen-t. - REA! Várj!
Ekkor Rea megfordult és széles mosollyal várt. Nem gondoltam volna, hogy nem haragszik rám.
- Léna! - mondta mosolyogva és mikor odaértem átölelt.
- Rea. - kezdtem. - Szeretnék...szeretnék tőled bocsánatot kérni. Ne haragudj, hogy ennyire elhanyagoltalak.
- Semmi baj. Megbocsájtok. - mondta mosolyogva. Annyira jó barátnő. :)
- Tényleg, és milyen volt a randid, a tudod kiveeel. - mondtam mosolyogva és meglöktem a vállánál.
- Óóó, nagyon jó. Képzeld kocsikáztunk és.... - csak mesélte és be sem állt a szája. Annyira jó volt hallgatni. Látszott rajta, hogy nagyon jól érezte magát. - És mi van veled és Zayn-nel? - kérdezte miután befejezte a mondandóját.
- Ma egy hónapja, hogy találkoztunk. - mondtam - Ahogy ti is Harry-vel! - döbbentem rá. Ők is a koncerten találkoztak.
- Tényleg, igazad van. - mondta.
- Héé, van egy ötletem. Ha Zayn se és Harry se szervezett semmit, elmehetnénk egy dupla-randira!
- Ez baromi jó ötlet! - örvendezett Rea is. - Persze, csak ha nem terveztek meglepit a fiúk. Ha mégis, akkor majd máskor összehozzuk. - mosolygott.
Reával felmentünk a terembe és leültünk a helyünkre. Meglepetésemre még egy boríték volt az asztalomon. Amikor leültem mindenki rám nézett. Várták a reakcióm, várták, hogy mit találok.
Ezt olvastam a levélben (természetesen, magamban): 'Szia Szépség! Tudtam, hogy itt lesz első órád, ezért hoztam egy kis meglepetést. Húzd ki a tanári asztal felső fiókját. :) Z.'
Felpattantam és a tanári asztalhoz mentem. Mindenki figyelt mi fog történni. Semmi, ami számukra érdekes lenne. Nekem, viszont annál inkább! Ezért: 'Szépség. Egy újabb levél. Gondoltam így érdekesebb lesz. Nyugi, van még pár erre-arra. Mindenben van egy kérdés részlete. Ha mind megvan, kész a kérdés, amire a válaszod várom. :) Z.'
Hogy Zayn milyen kreatív. Csak tudnám merre keressem a többit. Épp be szerettem volna csukni a fiókot, amikor megláttam egy papír cetlit: 'Szépség. Remélem éhes vagy. :) Nyisd ki a szekrényt az osztályodban. Nyugi, Reának is vittem. :) Z.'
- Rea! - fordultam felé. Rea épp pakolt a táskájában. Minden nap kipakol, majd bepakol vagy ötször. Állítólag rumli van a táskájában. Kiében nincs?:) Éppen minden cucca az asztalán volt. Ő meg félig benne a táskában. :) - Gyere. - mosolyogtam rá. Odamentünk a szekrényhez és kinyitottam. Két szelet sütit és két pohár kávét találtunk. A kedvencünket. A Starbucks-ból. :) Mellette egy levél: 'Lányok, tudom hogy ez a kedvencetek. Na jó, Reával kapcsolatban volt egy kis segítségem. Köszönd Harry-nek! :) Z.'
Reával visszamentünk az asztalunkhoz, ő elpakolt, megettük a sütit és megittuk a kávénkat. Hát nem édesek a fiúk? :)
Legközelebb a tesi öltözőben találkoztunk levéllel, egy nekem és egy Reának Harry-től. :) Az enyémben ez állt: 'Szépség. Íme a kérdés első darabkája: Szeretnél. Remélem igent mondasz. :) Z.' Reáéban pedig ez: 'Rebeka, remélem jól telt eddig a napod. És remélem ízlett a reggeli. :) Nekem is van kérdésem feléd. Itt az első szó: Velem. Remélem igent mondasz. :) Harry S.'
Nem értettük, hogy mire akarnak kilyukadni, de mindketten egy 'igen'-re vártak. Hm? :) Igenre?
A nap folyamán mindenfele, amerre az utunk vitt kicsi leveleket találtunk Zayn-től és Harry-től. Honnan tudták merre leszünk? Nem értem. Minden üzenet passzolt: Amikor büfébe mentünk Miss Lesor egy-egy levelet nyújtott át nekünk. Honnan tudták, hogy büfébe is megyünk? :) Nem hittünk a szemünknek, amikor a titkos spirál-tus-szájfény tároló helyünknél is találtunk egy-egy levelet. Vajon ilyet is meséltünk nekik? :) Utolsó óránk osztályfőnöki volt, amikor maga az ofőnk(!) adta át a két levelet, ugyan az állt mindkettőben: 'Rebeka/Lena remélem jól telt a napod. Az utolsó dolgot most rejtjük el a szekrényeteknél. Csak akkor nézzétek meg, ha a kérdésünkre igen a válasz. Íme az utolsó szó: Dupla-randi. :) Harry S./ Z.'
Mikor vége lett asz óránknak, Reával összeraktuk a kérdést még a termünk előtt. A szavak: Szeretnél. Velem. Rea. Harry.(Én ezt kaptam.) Zayn.(Rea pedig ezt.) Dupla-randi. Vagyis a kérdés nem volt más: Szeretnél velem, Harry-vel/Zayn-nel és Reával/Lenával egy dupla-randit? :)
Azonnal rávágtuk hangosan: IGEN!
Ahogy kimondtuk rohantunk a szekrényünkhöz. Meglepetésünkre nem levelet találtunk. Annál sokkal, de sokkal jobbat. :) Életnagyságban Zayn és Harry. Mindketten odarohantunk és megöleltük a barátunkat. :)
- Úgy látom igen a válasz. - mondta Harry nevetve Zayn-nek.

- Szerintem is. - mondta Zayn, majd egy puszit nyomott a hajamra. Hát nem tökéletes hónapforduló? :)


# dupla-randi :)

3 megjegyzés: