2012. július 12., csütörtök

12. fejezet - Rea szemszöge; "Léna, miért kerülsz bajba?"

Puszi :)

Itt a 12. fejezet. Újra egy Rea szemszöges rész. Remélem tetszik, mert egy még biztos lesz! :) Kommenteljetek és ajánljátok, ha tetszett!
Ha szereted a blogot, legyél a rendszeres olvasóm! <3 ;)

** Rea szemszöge az eddig történtekről **



Aznap este Léna nálunk aludt és jól átbeszéltük a történteket és megbeszéltük, hogy konzultáción voltunk. Ez nagyon fontos! Másnap reggel a telefonomra keltem, de nem az ébresztőre, hanem egy sms-re. Harry sms-ére. :) Azt írta, hogy szeretne velem találkozni. Hát ez nem hihetetlen? Harry, velem? :)
Ma átmentem Lénához és elújságoltam neki a történteket. Kicsit le volt törve, mert őt még nem kereste Zayn, de mondtam neki, hogy nem tudom mit izgul, mert Zayn totál oda van érte. Estefelé hazamentem és még Harry-vel beszéltünk telefonon és megbeszéltük, hogy kedden elmegyünk valamerre. Annyira izgulok! :)
****
Hétfőn fáradtan keltem. Reggel a suli előtt összefutottam Lénával és elmeséltem neki, hogy Harry-vel lesz randim. Ő is eléggé meglepett, mert őt pedig Zayn hívta el. Én úgy tudtam! :) Mikor elmondtam, hogy Harry-vel mit beszéltünk meg, kicsit elkeseredett, mert Zayn nem mondott neki semmit. Mondtam, hogy megint fölöslegesen aggódik. Mindig mindent túl paráz. Vehetné lazábban is...
A suli eltelt, viszont aznap este Léna meglepett, mikor telefonált. Úgy tudtam már a randin van. Eléggé megijedtem. Először fel se mertem venni a telefont. Megijedtem, hogy baj van, hogy Zayn megbántotta, vagy becsapta és el se ment. Amint felvettem, rögtön záporoztak a kérdéseim: Mi történt? Mit csinált Zayn? És hasonlók. Elmondta, hogy semmi gond, csak kéne a tesóm robogója. Hát...nem tudtam összerakni a fejemben ez mit is jelenthet. Majd mikor elmondta, hogy még otthon van, azonnal leesett, hogy eléggé késében van. Lementem és odaadtam neki a robogót, de figyelmeztettem, hogy ne kerüljön bajba.
Egész este nem hallottam felőle semmit. A robogót is olyan fél 10 körül hozták vissza. Bocsánatot kért vagy háromszor és leléptek kézen fogva. Milyen aranyosak. De tényleg. De azóta nem is mesélt semmit. Ez jó, nem? Végül is, fogalmam nincs. Kicsit kezd elhanyagolni. Persze, tudom most Zayn köti le jobban és nekem is Harry-re kéne koncentrálnom, de azért a legjobb barátnők, mégis csak legjobb barátnők...nem? Sőt, egyre többet lóg a suliból is Zayn miatt...ez eléggé aggasztó. Tudom, nem az én dolgom, de mégis csak a barátnőm. Mi törődünk egymással. Vagyis törődtünk...
****
Kedden suliban hozzám se szólt. Ja, és kivel beszélgetett? Tomy-val. Akibe vagy egy egész éven át bele volt zúgva, róla áradozott naphosszat, hogy milyen jól néz ki és milyen okos.
Aztán, áhítatról is elszökött. Na, kellemes is volt a másnap reggelem, amikor korán azzal hívott fel, hogy miért nem nyílik a suli ajtó. Tehetek én róla, hogy nem volt ott a délutáni suliban?!
De előtte este. Csodálatos volt. Harry-vel a Temze partján sétálgattunk és haza is kísért. :)
****
A csütörtöki nap borzalmas volt. Reggel láttam, hogy előttem viharzik be Léna a suliba, odakiáltottam neki, de nem hallotta. Amikor beléptem, kicsit meglepődtem. Léna Kristennel beszélgetett. KRISTENNEL! A legnagyobb ellenségünkkel... Ez már tényleg fájt. Nem is mentem oda, kikerültem és mentem órára.
Láttam, hogy megint Tomy-val beszél. Most ez hogy is van Léna? Szünetben is Tomy-val beszélt, sőt együtt is sétáltak ki a teremből. Nem is mentem utána, ha neki izgalmasabb Tomy társasága...
Éreztem, hogy rezeg a telefon a zsebemben. Kikaptam és meglepetésemre Léna hívott. Amikor felvettem, hallottam a hangján, hogy valami nincs rendben. Te jó ég. Mi a fene történt? Mondta, hogy azonnal menjek a földszinti mosdóba, mert Tomy...Tomy valamit csinál. Nem értettem, mert eddigre már talán kinyomta a telefont. Azonnal odarohantam és láttam, hogy Tomy az egyik fülke ajtaját feszegeti. Azonnal megbocsájtottam Lénának mindent és Tomy-ra kezdtem üvöltözni. Nem hittem volna, hogy Tomy ilyenre képes. Teljesen félreismertük... Léna üvöltött valamit, de a hangja eddigre már elment. Gondolom Tomy-ra üvöltözött teli-torokból. Azonnal kicsaptam az ajtót és tanárért kiabáltam. Mindenki bámult, hogy mi a bajom, de nem érdekelt. Alegjobb barátnőmet épp próbálja elkapni egy agyament. Ahogy megláttam egy tanárt, odarohantam:
- Tanár nő! Azonnal velem kell jönnie a lánymosdóba!
- Kislányom, elég nagy vagy, hogy egyedül is odatalálj. - kezdett bele és úgy nézett rám, mintha nem hinné el, hogy normális vagyok.
- Tanárnő! Persze, hogy elég nagy vagyok, de Lénát épp most próbálja megerőszakolni Tomy!
Több se kellett. A tanár gyorsabb volt, mint én! Mire odaértünk és kicsaptam az ajtót, Tomy-t pillantottam meg ahogy a földön hever, Léna pedig elkenődött sminkkel Zayn-nel szemben áll, akinek tiszta vér a keze!
A tanár azonnali magyarázatot várt. Léna le volt sokkolva. Csak dadogott. Végül Zayn elmesélte mi történt, szerencsére a tanár is hitt neki.
Tomy-t elvitték az iskolaorvoshoz, semmi baja. Bár lehetett volna azok után, amit tett. Mindegy, legalább kapott büntetést. Bocsánatot kell kérnie Lénától, ezenkívül büszkélkedhet egy igazgatóival és örülhet, hogy nem csapták ki.
Léna teljesen kivolt. Nem szólt semmit, csak ült a padon és várta, hogy a tanár visszaérjen. Végül hazamehetett.
Este már nem beszéltem vele, nem is lepett meg. Mikor beszéltem vele utoljára?
****
Pénteken jól ébredtem. Harry-vel reggel beszéltem, ahogy minden nap. Elmondta, hogy Zayn elmesélte neki és a srácoknak, hogy mi történt. Ők is eléggé meglepődtek.
Hamar beértem a suliba. A lányok ma a szokásosnál is hangosabbak voltak és még többet pletykáltak. Kis csoportokba verődve beszélgettek és valami újságot néztek, még a fiúk is ott voltak. Oda mentem Elise-ékhez.
- Sziasztok. - köszöntem nekik.
- Szia Rea. Nézd kik vannak a magazinban! - mondta és a kezembe nyomta a nyitott magazint. Elképedtem.
- Látod. Ő itt Zayn Malik és Lena! - mutatott Elise egyik személyről a másikra. Mintha magamtól nem jöttem volna rá... Ezeket nekem a magazinból kell megtudnom? Léna miért nem mondta?!
Még a magazint nézegettem és a cikket olvastam, amikor Léna lépett be a suliba. Mindenki rászegezte tekintetét. Teljesen lefagyott szegény. Persze hogy sajnáltam. Hiszen a legjobb barátnőm, bármennyire is haragszom rá, hogy semmit nem mond el és nem is beszélünk...
Átvágtam az őt bámuló tömegen és a kezébe adtam az újságot. Láttam, ahogy elképed.
- Rea? - kérdezte kétségbeesetten tőlem. Tudtam, hogy frusztrált volt a tömeg miatt.
- HÉ! NEKTEK NINCS VALAMI DOLGOTOK?! - kiáltottam el magam. Hatásos volt. A tömeg oszolni kezdett.
Léna teljesen megijedt, hogy mi lesz vele. Elmondtam neki, hogy ez nem a világ vége, mert előbb-utóbb úgyis kiderült volna. Kérdezte, hogy mi van velem és Harry-vel. Elmondtam, hogy rólunk rajta, Zayn-en és a srácokon kívül senki nem tud. De legalább végre érdeklődik!
Remélem, azért helyre áll a barátságunk.


* Léna! Hiányzol! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése